Weekend- en/of vakantiedeclaraties
Sinds mei hebben wij een nieuwe declaratiewijze inzake weekend- en/of vakantiedeclaraties ingevoerd. Wat betekent dit voor u?
Weekend/vakantiedeclaraties moeten voortaan op de laatste dag van de maand of op de eerste dag van de volgende maand bij ons ingestuurd worden. Vóór de vijfde van de volgende maand moeten wij namelijk de gegevens van alle weekend-/vakantiepleegouders ingevoerd hebben in ons systeem.
Op onze website vindt u een declaratieformulier dat u kunt invullen en met één druk op de knop kunt verzenden. Deze wijze van declareren (mits tijdig ingediend) stelt ons in staat de gegevens op tijd te registreren én de pleegzorgvergoeding dezelfde maand uit te betalen. Niet indienen uiterlijk op de eerste van de volgende maand betekent helaas ook dat we niet kunnen garanderen dat uitbetaling aan het einde van de maand plaatsvindt. Mocht u niet beschikken over een computer, belt u dan naar telefoonnummer 088-1424589 (u kunt vragen naar afdeling Pleegzorg). Dit nummer is tevens beschikbaar voor vragen over het declaratieformulier.