Vul hier een tekst in
Klachtbehandeling jongeren
Voor jongeren die in een van onze locaties of in een gezinshuis verblijven.
Heb je een klacht? Blijf er niet mee rondlopen!
Praat met je coach, begeleider of gezinshuisouder?
Vaak is een goed gesprek de snelste manier om samen tot een oplossing te komen. Kom je er samen niet uit? Dan kun je hulp vragen aan de klachtenadviseur of je klacht direct melden bij de klachtencommissie.
Klachtenadviseur
De klachtenadviseur helpt je om je klacht goed te bespreken. Ze denkt met je mee en zorgt dat je klacht op de juiste manier wordt behandeld. Ze blijft neutraal en probeert via bemiddeling tot een oplossing te komen waar iedereen zich in kan vinden. Klik hier om contact te leggen met de klachtenadviseur.
Klachtencommissie
Heeft de bemiddeling niet geholpen? Of wil je liever meteen je klacht officieel indienen? Dan kun je naar de externe klachtencommissie stappen. Dit kan met of zonder hulp van de klachtenadviseur. Klik hier om contact te leggen met de klachtencommissie.
Vertrouwenspersoon
De vertrouwenspersoon kan je helpen bij het opschrijven van je klacht. Dat kan fijn zijn als je niet goed weet hoe je het moet verwoorden. Klik hier voor meer informatie.